متابعين خجلي على تويتر

متابعين خجلي على الفيسبوك


العودة   منتديات خجلي > شعر - نثر - خواطر - قصائد - قصة - رواية - ثقافة > قصص - قصص قصيره - روايات - قصص واقعية - روايات طويلة

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 14 - 9 - 2011, 06:36 PM   #1

الحب الصادق



الحب الصادقكانت تبدا فى تعارف على النت ولم يكون حبا وكنت كل يوم يزدنى اعجابى بيها ومن اول كلمه قلبى استريحلها وعدا كذا يوم وانا كل يوم بكلمها على النت كانت من دولة اخرى مش من دولتى وكنت اقول لنفسى ده هيكون فترة وهتعدى عادى كنت بقول معرفة نت يعنى زاى مابيقولوا النت بتاع الحوار يعنى كله بيكدب على قوله ولما صرحتها بالحقيقه وقلتلها انى بحبك اكيد محست بالكلمة دى علشان فرق المسافه ما بنا وعدا يوم ورى يوم وفعلا حبتها وهى حبتنى كانت كل حاجه بالنسبالى كنت واثق انى تكون ريكة حياتى كانت كل حاجه فى دنيتى كانت روحى ونور عيونى بس كان عندى شيئ بيخوفى كل يوم يعنى كنت خايف انى موصلهاش علشان هى من بلد تانيا يعنى كنت مسيور الحال كنت لسه فى اول طريقى كنت بحلام انى هى معايا فى كل مكان والمسافه اللى مبنا حاسية انى قريبه جدا وفى يوم قالت ليا انا اتقدمى عريس وفى لحظة حزن شديدة قولتلها ربنا يوفقك كنت اتمنا السعادة مع الى حد غيرى اهم حاجه خاف عليها زاى انا مكنت بخاف عليها انا وفتها انى تررضى بالعريس علشان انا مش انانى وبحبها وبحب اللى يخاف عليها وبكت العيون فى هذه اللحظة وحاسية انى الدنيا كلها راحت منى وبعد ايام اتصلت بيا وقالت انى هفسخ الخطوبه وقلتلها ايه السبب قالت هو مش عجبنى قولتلها ليه مردتش وكانت الفرحه فى عيونها وانا الحزن فى قلبى لانى لو فرحة انى هى فسخة خطوبتها علشان مكنش ينفع يعنى المسافه اللى كنت بنا تستهل الماديات كتير وانا فى اول طريقى وقررت انى احوال انساها واسبها هى وناصبه والحمد الله بعد سنتين ربنا رزقنى بانسانه من بلدى واحببتها حب شديد من قلبى وتم الزواج منها واقول فى النهاية الحب جميل حب واتحب وعي حياتك












آخر مواضيعي

0 قصة حب ابدي
0 قصة كيف يصبح الحب اعمى
0 قصة خالد وهند
0 اكثر انسان احبة في الدنيا
0 قصة حزينة
0 تركي وبنت عمه
0 قوانين قسم القصص والرويات
0 قصص عن البنات والشباب
0 اسرار بنات
0 جسد بثلاث ارواح


  رد مع اقتباس
قديم 14 - 9 - 2011, 06:41 PM   #2

ملآك
خجلي رائع
افتراضي رد: الحب الصادق



الله روعة وربي يعطيك الف عافيه وبالفعل الحب جميل ورائع لكن نحتاج فقط من يفهم ويقدر هذا الشهور الرائع


يعطيك الف عافيه على الطرح الرائع والجميل


تالقتي وتالق ابداعك وان شاءالله ماننحرم من التالق هذا


مودتي العطر لك










آخر مواضيعي

0 شذى 2014 , صور شذى 2014 , صور الفنانة شذى 2014
0 برودكاست دلوعين , برودكاست دلع 2012
0 قصات للشعر القصير 2012
0 الكتاب الاكثر مبيعا 2014
0 سلاسل مع قلوب
0 ديكورات باللون الموف , منزلك بلون الموف
0 اسماء الكتب الاكثر مبيعا في معرض الرياض
0 من عرفتك sms
0 جاكيتات للجامعة , جاكيتات للجامعة 2012
0 خلفيات بلاك بيري باسم امل


  رد مع اقتباس
قديم 15 - 9 - 2011, 05:13 AM   #3

...& فوضويهـ &...
خجلي فعال
افتراضي رد: الحب الصادق



يسلمو ع الطررررح

لاهنت










آخر مواضيعي

0 ابي ترحيب حار
0 صرِتْ أعبّرعنْ جُ‘َروحِي ب [الڪَلامْ] وقُمتْ أحِ‘َس إن [الحِ‘َزِنْ] شخصٍ عشقني..!


  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اجمل رسائل الحب , رسائل حب , اجمل رسائل الحب 2012 ملآك جوالات - اتصالات - مسجات - sms - mms - برامج جوال - نغمات - ثيمات 3 3 - 10 - 2011 01:45 AM
الحب رودينا نقاش جاد - نقاش عام - الاتجاه المعاكس 1 14 - 9 - 2011 01:01 PM
انا الحب ٱڼـثے مڼ جوري♣ مدونة - مدونات اعضاء خجلي 0 28 - 8 - 2011 08:11 PM
الخوف من الحب ملآك شعر - قصائد - قصايد صوتيه - همس القوافي - قصائد الشعراء 1 27 - 8 - 2011 12:28 PM
الحب الدبلوماسي مواضيع عامة - مواضيع ثقافيه - مواضيع منوعه 7 26 - 3 - 2009 05:04 AM


الساعة الآن 06:41 AM.


المواضيع المكتوبة في منتديات خجلي لاتعبر بالضرورة عن رأي الإدارة وإنما تعبر عن وجهة نظر كاتبها

Security team

تصميم دكتور ويب سايت


سعودي كول