متابعين خجلي على تويتر

متابعين خجلي على الفيسبوك


العودة   منتديات خجلي > الحياة الاسرية والمجتمع > الحياة الزوجية - زواج - الحمل - مشاكل الزواج

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 3 - 3 - 2012, 10:08 PM   #1

مصطفي سيف
محظور / هـ
افتراضي كيفية ارضاء الزوجة اثناءالمعاشرة



[color="rgb(72, 61, 139)"]كيفية ارضاء الزوجة اثناءالمعاشرة[/color]
المبدأ الرئيسي عند ممارسة الجنس بالنسبة للرجالة بيتخلص في ( الرجولة - الجمال - الجنتلة - الذكاء ) ودا بيخليك تفكر في كل تصرف قبل ما تعملة هي هتبقى حاجة مملة في الأول لكن لما تتعود على كدا هتلاقي نفسك بتعملها بتلقائية.
وفيه شوية حاجات بتدايق المرأة لازم تكون واخد بالك منها كويس ودي حاجة متفاوته من واحدة للتانية بس الغالبية العظمى على الأقل هتلاقيهم كدا لو طبقت الحاجات دي صح أنت كدا ممكن تمتلكها :
1- متدخلش في الجنس على طول وتبدأ بالمناطق الحساسة لأنك كدا بتحسسها أنك جايبها من الشارع حط في أعتبارك أن الستات غير الرجالة أنت بتهيج في ثانية وبتبقى مستعد أنك تمارس الجنس الستات لأ لازم على مراحل لو عديت مرحلة منهم أو مهتمتش بيها تبقى متدايقة ومش في كامل شهوتها وممكن تخرجها من المود خالص عشان كدا لازم تبأ الأول بالقبلات بداية من الشفايف إلى أصابع قدميها مرورا بكل حتة في جسمها بس مش بحب أكتر من الشهوة في الأول مصاحب لذلك كلام غزل.
2- متبالغش في الحاجات اللي بتثيرها يعني مثلا النفخ في ودانها بيثيرها جدا لكن النفخ برقة مش كأنك بتنفخ بالونة تخرملها طبلة ودنها ما أنت عاوز تثيرها بقى يعني متخرجهاش من المود بأنك تألمها بأي حركة قد تكون مثيرة لكن لو زادت عن حدها هتبقى غبية وكمان لما تلعب في صدرها متنساش نفسك وتعصرهم أو تمصهم بقوة زيادة عن اللزوم بوسهم وألحسهم وأرضعهم بمنتهى الحنية وممكن تقسو في مراحل بس بردو مش زيادة عن اللزوم وخصوصا الحلمات لأنهم حساسين جدا يعني متحاولش تعضهم ألحسهم بس كأنك بتلحس أيس كريم وأرضع منهم كأنك طفل ولما تيجي تلمسهم متعصرهمش وخصوصا هيبقى عاجبك ملمسهم وهما واقفين .
3- متنساش تحلق دقنك وخصوصا لوكانت لسة في بداية الظهور عشان بتبقى زي الشوك وممكن تجرحها أو تخدش جسمها الحساس ومتنساش أنك بتتعامل مع وردة .
4- متتجاهلش أي منطقة في جسمها وتركز بس على المناطق الحساسة كل جسم البنت حساس لكن بنسب أهتم بكل تفاصيل جسمها وخلي عضوها الأنثوي أخر حاجة تهتم بيها لأن دا القمة.
5- وأنت بتقلعها هدومها متبقاش لخمة علشان أنت المفروض أنك بتقلعها مثلا وأنت حاضنها أو بتبوسها خلي عند مهارة وذكاء عشان متخرجش أنت وهي من المود وتبقى المشكلة دلوقتي في أنك أزاي تفك السوتيان مثلا وخصوصا أن هدومهم بتبقى محتاجة خريطة في قلعها قلعها بالطريقة الصح عشان متتكسفش من نفسها وتخلي شكلها وحش وأنت كمان مش تقلعلي البنطلون أول حاجة وتفضل بالشراب والقميص أبدأمن فوق ولو مش عارف من الأول متتفزلكش وقولها أقلعي دا وطبعا بعد كل حاجة تتقلع لازم حضن عشان تتعود على ملمس جسمك شوية شوية وأنت كمان متقلعش كله مرة واحدة أنت أقلع حاجة وهي حاجة والتخبيط على عضوها وهي لابسة الأندر مثير جدا لكن متحاولش تدخل عضوك الذكري من جنب وهي لابساه عشان مش مثير أبدا.
6- متهجمش على البظر على طول دا أكتر منطقه حساسة في جسمها بل صوابعك الأول بلعابك ولاعبه بيهم وبعدين ألحسهم ومصهم وبردو متبالغش لا في العنف ولا في الرقة خليك وسط وألعب من برا عضوها كتير قبل متغوص جواه ومتتجننش لما تشوفة وتقوم مدخله على طول سيبة ياخد أستعدادة باللعب من برا ودخل صابع وأسألها كدا حلو وبعدين دخل التاني وهكذا وبعدين ألعب بعضوك عليه من براه ودخله على مراحل وكل شوية أسألها إذا كان كدا عاجبها ولا لأ.
7- متقفش تاخد راحة خالص لأنك زي مقلت قبل كدا بتختلف عنها لو وقفت هي هترجع للصفر تاني بسرعة عشان كدا أفضل لاعبها على طول وورينا طول نفسك بقى يا حلو .
8- لو حبيت تعملها مساج أثناء الممارسة ودي حاجة روعة على فكرة بتحسسها بالأسترخاء والراحة الممزوجة بالشهوة ركز على الأيدي والأصابع والأطراف وأبعد عن الركبة والكوع .
9- متفتكرش أن القوة أنك تدخلة وتخرجة بسرعة وكتير أبدا مش ممتع وميدلش على القوة أبدا دله بهدوء جدا ونظام وتناغم هو دا قمة القوة والأثارة عندك وعندها.
10- متخليش عضم الورك عندك يخبط في وركها أو أي حته فيها لأنك هتسبب لها ألم رهيب.
11- وأوع أوعى أوعى تخلص قبلها ولا بعدها خليك معاها لام توصلوا للذروة مع بعض وأتحكم في نفسك لغاية متخلص أنت وهي مع بعض هتحترمك جدا.
12- متحاولش تسألها هي وصلت للذروة ولا لأ لاحظ أنت دا بنفسك في الغالب هتلاقي صوتها عِلي.
13- متحاولش تش راسها ناحية عضوك عشان عاوزها تمصة الحاجة دي بتدايقها جدا لو عاوزها تمصة أطلب منها بطريقة مغرية وأتأكد أنها بتحب دا أصلا .
14- أوعى تقذف في بقها من غير متقوولها لأن طعم المنى مش ظريف غير لو هيه كانت بتحب كدا .
15- لما تيجي تمصهولك متقعدش تحرك جسمك ولا تمسكها من شعرها وتشدا ناحيتك زي الأفلام نام وأسترخي وسيبها تعمل اللي هي عاوزاه.
16- متحاولش تقلد الأفلام في كل حاجة لأن معظمهم شاذين ومش كل الستات زي بعض شوفها بتحب إيه وأعمله.
17- لما تطلب منك أنها تبقى فوق متسيبهاش كدا لفترة طويله عشان دا بيتعبها بعد شوية خليها تنام على صدرك ولاعب شفايفها وصدرها وأحضنها وأقلبها تحت من غير متخرج عضوك من جواها.
18- متعملش عبيط وتحط عضوك في حته تضايقها وكأنك مش واخد بالك أسألها قبل متعمل أي حاجة.
19- متحاولش تطلب منها أي وضع غير لما تكون متأكد أنها تعرف تعمله عشان متتدّايقش أنها مارضيتكش .
20- من المثير أنك تسيب على جسمها علامات سواء من الأحضان أو التقبيل أو أي حاجة وخصوصا أن جسمهم حساس وأي علامة بتظهر بسهولة حاول متخليش العلامات دي في مناطق ظاهرة زي الرقبة والوجه.
21- متقعدش تدي أوامر وتوجيهات بصوت عالي خلي صوتك هامس ومتبالغش في الأوامر.
22- لو حصل وخلصت قبلها متسيبهاش غير لما تتأكد أنها خلصت هي كمان.
23- مترميش تقلك كله عليها وخصوصا لو كانت عصفورة أنت أكيد مش عاوزها تفطس.
24- أهم حاجة في الموضوع كله لما تخلص متسيبهاش أفضل بردو لاعبها وأحضنها وقبلها لأن المرحلة دي عندها أهم حاجة.
وأتمني لكم ممارسة ممتعة!!












آخر مواضيعي

0 فلينظر الإنسان مم خُلِق ؟ "خُلِقَ من ماءٍ دافقْ
0 مرسى يصدر قرارا بسحب السفير المصرى من إسرائيل
0 قصة أعجبتني الحمار حمار
0 وسائل الوقاية من الزنا
0 لماذا تم شطبي من منتداكم؟
0 أمريكا توقف محادثات المساعدات لمصر إلى ما بعد انتخابات الرئاسة
0 المساجد قبلة الحملات الانتخابية في هولندا
0 اكتشاف جينات قد يكون لها ارتباط بأمراض القلب
0 أسهل طريقة لإعداد الدجاج المشوي في الفرن
0 كيفية ارضاء الزوجة اثناءالمعاشرة


  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ايها الشاب الباحث عن عفة الزوجة وطهارتها نـﮱـؤٍجـﮱـآ نقاش جاد - نقاش عام - الاتجاه المعاكس 3 28 - 1 - 2012 09:50 AM
كويتي يصفع عروسته في الكوشه ارضاء لوالدته المعاقه Riita Des اخبار عامه - سياسيه - اقتصادية - عالمية - متنوعة 1 28 - 12 - 2011 10:10 AM
ما هو الفرق بين الزوجة و السكرتيرة حمـود نكت - ضحك - الغاز - وناسة - فرفشة - مواقف مضحكه 15 5 - 12 - 2011 09:10 AM
ايتها الزوجة لحظة من فضلك ملآك الحياة الزوجية - زواج - الحمل - مشاكل الزواج 1 30 - 11 - 2011 08:46 AM
المقعد الأمامي من أحق به الأم أم الزوجة ؟ حزن نقاش جاد - نقاش عام - الاتجاه المعاكس 9 10 - 8 - 2011 03:17 AM


الساعة الآن 05:03 PM.


المواضيع المكتوبة في منتديات خجلي لاتعبر بالضرورة عن رأي الإدارة وإنما تعبر عن وجهة نظر كاتبها

Security team

تصميم دكتور ويب سايت